30/05/22

6. nap 🇰🇿 NUR-SULTAN


Este 7-kor érkeztünk meg Kazahsztán északi részére, a fővárosba, Nur-Sultanban. Addigra olyan szinten megállt a levegő a vonaton, hogy én csak szimplán megpróbáltam valahogy kibírni. Megérkezvén természetesen megrohantak minket a taxisok, de mi most sem választottuk a könnyebbik utat, egyenesen mentünk a buszmegállóba. Mikor végre megjött a buszunk, a sofőr közölte, hogy ott bizony nem veszünk jegyet, mert vagy van egy kártyánk, amivel a helyi tömegközlekedés fizethető, vagy minden busz ablakára van ragasztva egy QR kód, azzal lehet jegyet venni. Internetünk természetesen nem volt, így nem erőltettük a jegy témát, inkább utaztunk anélkül, gondoltuk, ha jön a kaller, majd eljátsszuk a hülye külföldit, amúgy se a mi hibánk, hogy nem tudunk venni.🚌

Szerencsére, amikor jött a kaller, akkor már nagyon közel voltunk a szállásunkhoz, így inkább leszálltunk. Nur-Sultan városa roppant modern, rengeteg felhőkarcolóval, egy ilyenben volt a szobánk is. A lakás a 22. emeleten volt és 4-5 különböző méretű szobával rendelkezett, ebből kaptuk meg az egyiket, de volt amolyan hoszteles, emeletes ágyas, 10 személyes szoba is.🛏

Összesen 11 napot töltöttünk itt el. Végig úgy éreztem magam, mintha egy diákszállón lettem volna, csakhogy itt most én voltam az egyetlen lány.👧🏽


Nincsenek megjegyzések: